Deklaration

Idag har deklarerat = 5140 kr fattigare. Känns det som kommer bli en jätte skojig sommar utan pengar. Hoppas verkligen på att jag får något av de sommarjobben jag har sökt. Vad gör jag annars?

Idag va "sista" dagen i skolan med, iaf den sista med lektioner. Känns jätte skumt. I morgon är det tenta i engelskan, sen lektionsfritt fram till nästa tenta, 20 april då vi tentar lite Taktisktinköp & marknadsanalys. Sen drar LIA:n igång.

Den nya kollektionen för H&M har tydligen redna hoppat in i butiken i Norrköping. Skulle ju släppas den 14 april så lite tidig. hade ju spanat på hemsidan efter ett linne men det va inte så fint i verkligheten. Tråkigt.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer inte heller ha några pengar i sommar. Jag hoppas jag får jobbet jag var på idag.

Tråligt när hemsidan inte stämmer med verkligheten.



p.s. Teddy hälsar.

2011-04-13 @ 19:45:53
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback