Ett steg närmare målet.

Idag tror jag att jag konstaterat att jag är lite närmare mitt mål. När jag började min träning vad jag på en "liten" 44, hade mellan storlek 42 och 44 och jag vill ner till en storlek 38. En fin, välmående storlek 38.
Idag när jag va på stan med Ida så testade jag både det ena och det andra, och de kläder som passade (byxor, shorts, klänning) hade storlek 40!! Känns underbart skönt. Eller är väl inte bara just storleken som gör det men det jag känner är att jag inte är lite svullen längre. Innan kunde det ju se ut som jag hade 3 barn i magen för den va så hård o svullen, som att jag hade ätit 5 big mac & co + 100 kg pomme och 40 liter läsk, men nu är den inte det längre.
Visst jag vet att jag har en bra bit kvar, speciellt mage och armar men jag är ändå nöjd och tänker fortsätta vara det. Och därför tänker jag lägga upp bilder på mig själv, vilket aldrig brukar hända annars.


Fortfarande lite mycket "kärlekshandtag", men det kommer försvinna med tiden.





Tack & Hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

DUKTIG du är! STARKT jobbat. Stolt över dig =)

2011-04-16 @ 01:53:49
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du är bäst och det kommer gå bra :)

2011-04-16 @ 08:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback