Fixardagen

Idag har varit en bra dag. Började med att jag hade frukostdate med Ida, sen gick vi på stan o bara tog det lugnt. Åhlens hade nyöppning så vi var där, o de 100 första betalande kunderna fick en presentkort på 200 kr. Inte så tokigt när jag köpte ett nagellack för 24 kr. Nöjd!
Sen skulle vi in på H&M, var ju invigning av nya home-avdelningen. O där va det inte lite kö.. helt sjuk lång kö för att bara komma in i butiken..
Men när jag kom hem målade jag lite hyllor, städade, diskade o bara allmänt fix. Känns så himla skönt när sånt är gjort..
Nu inväntar jag att tvättiden ska börja och att den där Sandra ska dyka upp och göra mig sällskap ikväll.

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback