Helgen

Känner att jag har haft en bra helg och det var precis det jag behövde för att få upp motivationen lite och få känna mig lite fin och uppskattad.
I fredags hände inte så mycket, Sandra var här, vi snacka en massa blaj, tävttade, åt godis fast tanken var att vi skulle plugga.
Lördagen spenderades med pappa & syster med en sväng på stan. Sen var det häng hemma hos syster (inte för jag vet vad jag gjorde där) och sen avslutades det med festligheter. Tog mig upp till Sandra och senare kom Lisa med lite jordgubabar, choklad och typ världens största cider?! Trevligt! Sen när vi var lagom berusade tog vi oss ner till Dalkarlen (även kallat Järven) och hade lite häng där med ännu mer trevliga personer.
Kvällen avslutades med trappan och McD. (skulle kunnat slutat annorlunda. WOP.)

Sandra, tippade över sängen när hon letade efter strumpebraller.

Idag har pappi fyllt år, hela 48 år. Så vi har varit o firat honom, spelat lite kort och sådär.
Nu är det kväll, annie har åkt ut bigbrither (skönt).
Åsa har kommit hem och Sanna kommer på onsdag. Ska bli riktigt kul och träffa dem båda.
O mina planteringar är på gång, eller iaf rädisorna..



Nu blir det nog sängen för mig så jag är utvilad till morgondagen och det väntande tentaplugget.

Tack & hej


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

2011-04-17 @ 23:16:24
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sandra

sorken !! =)

Hehe Fin bild Josef!

2011-04-18 @ 18:54:47
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback