Loppisrunda

Idag har jag varit på en ytterst liten loppisrunda. Först va jag i värmekyrkan där det fanns lite secondhand och emmasydda designkläder. Fanns faktiskt ganska mycket skojigt, hittade 3 saker och tror att alla kommer göra lika mycket succé. Favoriten är den blommiga..

Svart trasparant t-shirt. Lite spets framtill och spets över lite av ryggen. 50 kr.

Blommig "blus"som går att knäppa framtill. Tror den kommer blir riktigt rivig. 50 kr

Mintgrön jacka. Ganska kort i modellen. 40 kr.

Efter värmekyrkan tog jag mig en sväng till Prio1. Köpte en massa tavlor till min tavelvägg som nu snart är klar. Sprang även på lite kläder o det bästa av allt va att det va 50% på allt i hela butiken.

Svart oversize tröja. Blev superfin med strumpbyxor, uppvikta ärmar, ett skärp o smycken. 10 kr

Förgglad skjorta, såg riktigt ful ut på bild men jag tror på den ändå. 10 kr.

Ikväll blir jag hemma, känner mig supersliten så känns som jag är bra att bara vara hemma för mig själv. Har ju lite projekt att fullfölja med.

Tack & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback