Orken är tillbaka..

..och mina projekt är åter i full gång. Efter engelskaredovisningen idag blev jag helt plötsligt 100 kg lättare, klumparna i magen försvann och min ork kom tillbaka. Firade med att köpa en kaka o burkcola.
Efter det tog jag en sväng till erikshjälpen och äntligen hittade jag stolarna till balkongen jag letat efter så länge. De skulle vara i plast, gärna vita, jätte nätta och allmänt små. Och där stod dem och bara tittade på mig så jag slog till.
Hittade även nån lustig krukanordning, var som en liten ribbstol med fyra krukor på. De monterade jag ner och målade om.
Har även målat klart min lilla bronskittel, super nöjd med resultatet!

FÖRE                   EFTER


FÖRE                   EFTER


När jag va på Erikshjälpen sprang jag på typ världens finaste träsoffa. Passar ju överallt! Om jag skulle haft mitt lilla dröm torp skulle den stått i hallen, eller köket eller möjligen i vardagsrummet.



Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sandra

Snygg den blev, din brons sak =)

men nu blev jag ju super nyfiken på hur den ser ut monterad, den med korgarna alltså ;)

2011-04-06 @ 20:52:08
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

SNYGGGGGT ! FÅR JAG DÖ PÅ DIN KÖKSSOFFA?

2011-04-07 @ 15:08:15
URL: http://juniojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback