Skum känsla på skolan

Kom till skolan idag, försökte se glad ut för då  brukar ju dagen gå lite bättre och tentapluggandet med.
Möttes dock av en ganska så kylig skola, känns sådär i magen. Vet ju att det har snackats en del skit om andra i klassen som jag umgås med, så jag kanske slank med i det pratat med. Undra va de sa om mig? Skulle varit lite kul att veta. Kan ju va om nåt blogginlägg, statusuppdating på facebook kanske, eller nåt annat sånt värt. Undra hur klassen skulle vara om det va lite mer jämn könsfördelning, för som det är nu är vi typ 23 tjejer o 3 killar. Jag tycker ju oftast att det är lite enklare att umgås med killar, inte lite mycket blaj hela tiden så att placeras i denna klass var lite av en utmaning.
Men det är tur är finns det ju såklart tjejer som är små guldkorn i klassen med, och två av dem är ju Sandra & Lisa som snart kommer så vi kan sitta i diskutera lite inför tentan.


Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback