Torsdag

LIA:n är igång, även om vi är ganska segstartade. Men i morgon då jäklar, då ska vi jobba som små illrar.

Skulle byta min ring under läppen idag, men icke. Köpte en ring, men den fick jag ens inte upp, gick tillbaka till affären o fråga om jag va utvecklingstörd som inte fick upp den. Men det va jag inte, visade sig att alla ringar var så. Men till slut så hittatde jag en som gick bra. Går hem, glad i hågen. Ska ta bort den gamla ringen, får jag loss den? Nej. Varför skulle jag få det. Ringde med gråten i rösten till hans om tagit den, så ska dit i morgon kl 11.30 så han får hjälpa utvecklingstörda jossi o byta ringen. Känner mig handikappad som ens inte kan göra det.

I morgon stundar även tatueringsmässan med Ida. Lite fika och mys innan den. Ida är hmm vet inte va jag ska använda för ord för att förklara henne lite snabbt. Men gillar henne det gör jag. Vi har ju inte umgåtts själva så jätte länge men ju mer man gör det desto mer tycker jag om henne. Känns på nåt sätt som vi haft en ganska lika uppväxt. Skönt som tusan att ha henne iaf och jag tycker hon är värld alla resor som finns som hon vill åka på!
har bestämt en tatuering tills i morgon, och det ä inte den som jag har pratat om utan en annan som bästa Sanna har hjälpt till med, med lite typsnitt o så. Tror den kommer bli as nice.
Visar i morgon så ingen tar min ide innan jag hunnit gjort den.

Godnatt

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Ida

vad söt du är! Jag gillar dig som tusan jag med! Imorrn blir det tatttooooo!!!!!!!!

2011-04-29 @ 11:10:03
URL: http://kelsotheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback