Trött på skiten

Så fruktansvärt trött på skolan och allt vad den innehåller. Tänk va skönt det vore med en lugn stund så vi kan få smälta det vi lärt oss. Nej redovisning fredag, måndag, tisdag och i morgon den engelska presentationen.
Skulle va så skönt att åka bort typ nu. Rymma någon vecka eller fem.

Tror jag skulle behöva nån "msn-kompis" som jag inte känner i verkligenheten, aldrig har träffat, vet knappt om det är en tjej eller kille och hur gamal den är. Skulle va så skönt så man kan ösa över allt skit o sen få en åsikt om hur man ska göra, eller nåt form av förslag från nån som inte vet vem jag är eller hur klassen är.

I morgon hoppas jag på ett gladare inlägg när engelskan är över för dagen. Ska inte plugga alls i morgonkväll.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag kan bli din hemliga msn-kompis. Lovar att inte säga att det är jag!

2011-04-05 @ 22:41:44
URL: http://petrasaaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback