Änglagård

Något bakis idag men mest så har jag faktiskt varit trött och seg.
Mystisk kväll igår och lite avslagen stämning på trappan, inte så karate som jag tänkt mig..

Dagen har spenderats i sängen, hemma hos mamma & pappa och sedan i biosalongen. Var och såg änglagård, men lite sådär kändes filmen. Nu har jag ju inte sett de andra så jag hängde väl inte riktigt med hela tiden men va så himla typisk svensk film.

Plugg inför tentor är det som väntar och jag känner mig inte ett dugg upphetsad över det men jag ska nog lyckas knåpa ihop nåt på tentorna ändå.
Grannan över på sin pianoläxa i vanlig ordning, funderar starkt på att sätta upp en lapp i trapphuset i morgon, jag vet att det är varning på att man är en surkärring men att spela vid 23 (o han har gjort det sen jag kom hem) är inte riktigt okej tycker jag.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 00:57:34
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback