Dags att ta nya tag

Då var denna tentaperiod över, känns så underbart skönt! Hela 7 veckor till nästa tenta nu eller ja möjligt att det kanske blir nån omtenta men ändå.
I morgon är det ny kursstart, Taktiskt Inköp med en släng av marknadsanalys. Tror det kan va en intressant kurs, är väl den typ av inköp som jag vill hålla på med (tror jag).

Idag är även dagen jag tänkte börja äta lite från den berömda GI-metoden. Undantag gjorde redan i morse under tentan men nu efter lunch har jag varit duktig och tänker vara det hela veckan ut och nästa vecka!
Har köpt en till kjol för att ha som lite lockbete. Just nu kommer jag inte i den, måste nog minska 10 cm runt midjan innan den sitter som en smäck men det ska jag klara, inte så mycket mer med det.

Om det är nån som har lite förslag på goda gi-rätter får ni jätte gärna tipsa mig!

Godnatt

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sandra

En kompis till mig köpte en bok med GI rätter för 30dagar, det var mkt gott gott idag =)

2011-02-22 @ 16:25:02
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback