Ihärdig huvudvärk

Står inte ut längre, borde kanske inte klaga vet ju att vissa alltid har ont i huvudet o så. Meen nu har jag haft det konstant i 3 dagar (brukar högst högst högst ha det en gång i månaden annars) o jag är så jävla trött på det. Kan ju ens inte tänka klart. Mamma varnade mig att det kunde blir så när man börja nån diet men detta kom innan jag ens började.
I morgon ska jag iaf o åka hem till mamsi, krypa upp i hennes famn och känns mig som ett barn igen + att det blir kräftkalas med.

Godnatt

PS. I morgon ska jag sätta upp en arg lapp i trapphuset, inte okej att öva på sin pianoläxa till halv 12-12 på natten. Tar tacksamt emot förslag av vad lappen ska innehålla, vill gå på ganska hårt men vill ju inte hota nån :P D.S

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

skriv: SLUTA MED TRAMSET !

2011-02-23 @ 18:02:26
URL: http://juniojag.blogg.se/
Postat av: maria

Jobbigt med huvudvärk.. Mem ett tips, ta tablett! ;)



Jag skulle skriva rikitat mot han som spelar, men att trevligt men bestämt be honom sluta kl 10..



Ses imorron! Kraamkram

2011-02-23 @ 20:47:56
URL: http://marias.nu
Postat av: Sandra

"Du som spelar piano hela nätterna får gärna ta och sluta med det. Enligt (va heter det? husets ordningsreler?) så är det tillåtet med högmusik/störande ljud och dylikt till klockan 22.00 på vardagarna. Jag ber dig nu respektera detta då jag behöver min sömn och så duktig är du inte på att spela så jag förstår att du måste öva men gör det innan 22.00, TACK!."



haha hahah ;)

2011-02-23 @ 22:13:31
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback