Jag har världens bästa vän!

För er som inte visste det så är det jag som har världens bästa vän. Känns som senaste tiden har jag bara matat på om mina problem och bra gnällt, gnällt och gnällt lite till. Men hon är den bästaste man kan tänka sig. Hon sitter där i andra änden av telefonen och lyssnar, tar mitt parti, vill döda dem som jag är arg på, håller med mig, ger mig förslag på vad jag skulle kunna göra, fnittrar, ger mig beröm. Hon skickar små lappar, små paket som gör mig glad ända in i hela magen. Borde ha en dag varje vecka (minst) där jag bara ägnar mig åt Sanni. O jag hoppas att jag snart kan åka ner och hälsa på eller att hon kommer hem.
Idag fick jag ett fint hjärta och ett sagoband med Sune (jag älskar sagoband)

Kärlek!

Natti Natti

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

lite kärlek till dig :D

2011-02-07 @ 12:23:59
URL: http://juniojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback