Jobb för hela slanten

Sitter på jobbet och väntar på att rusningen ska komma. Alla bord är bokade, fullsatt hela kvällen. Men tiden går ju lite snabbare när man har lite att göra.

Dagen har spenderats med min syster, först tog vi en riktigt långpromenad på 1,5 timme sen blev det en vända på stan i cirkus 3 timmar. Som vanligt när vi går på stan så handlar vi så mycket så vi knappt orkar bära hem det. För mig blev det en tröja (som jag kanske ska lämna tillbaka), gula muggar, massa fina ljus, lite böcker från bokrean, härfärg och nagellack. Känner mig nöjd med dagen!
Får se om jag svänger förbi syster ikväll efter jobbet och tar mig ett två glas vin.

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback