LIA på kriminalvården

Jaaa, Maria och jag har precis kommit tillbaka efter ett möta med Hans på kriminalvården. Vi fick våran LIA "lärande i arbete" där. Känns fantastiskt skönt, roligt och känns lite som en utmaning för att vi är de första de tar emot av alla sökande genom åren.

Maria - Tack för kaffet
Hans - Ja du ingen fara, staten betalar!

Nu känns det som man är lite mer taggad på skolan igen för nu vet man vad man har att längta till så nu är det bara kämpa på ända fram till v.17!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Mats

LYSANDE !!!!

Du har ett riktigt bra flyt.

(kolla om du hittar en tom cell till pianospelaren)

2011-02-24 @ 11:40:09
Postat av: Åsa

Va roligt, haha men ofta han säger att staten betalar.. fast så kanske man ska börja tänka om det mesta!



Jag saknar min vän, men nästa helg kommer jag hem :)

2011-02-24 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback