Nu är ja säker, nu kör jag!

Har en period gått och lurat på vad jag egentligen håller på med. Varför tar jag inte bara mitt pick o pack och flyttar någonstan, någonstan till ett annat land. Startar ett nytt liv.
Istället sitter jag här i min lägenhet och utbildar mig, kommer ha en titel på mitt liv när jag är 23 år. Är det en titel jag kommer vilja ha? Josefin Pentner, Inköpare.
Men idag fick jag svar på alla mina funderingar, undringar och frågor. Ja, jag vill bli inköpare och så är det.
Hade en "inköpsdag" idag där man fick träffa personer från olika företag och det var en riktigt givande dag. Kände att jag hade massa frågor, hann inte ställa alla men fick svar på de flesta iaf.
Så nu är bara frågan, inköpare el. offentlig upphandlare? Båda verkar så roligt, tur att jag inte måste välja fören om ett halvår. Har många nätter att sova på saken.

Precis denna dag behövde komma just idag!

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback