urk!

Idag var jag och tränade (dansade) lite afrodans. Under passet ska man helst va barfota eller ha en liten stumpa på sig. Jag har lite fobi för fötter eller egentligen för tånaglar, tycker det på nåt sätt är fruktansvärt äkligt. Speiellt om de är långa. Men jag sitter och väntar på passet och får du syn på en tjej fötter och urk säger jag bara, blev helt avslagen så kunde knappt koncentrera mig på träningen. Men varför ska man kolla när man vet att man blir äcklad av det? Men aja jag genomförde passet iaf!

Väl hemma så blev det lite matlagning, förstår inte riktigt vart jag finner inpirationen att laga mat i mitt pyttelilla krypin till kök. Men idag bjöds det på rotfrukter i ugn med fläskfile på en bädd av tomat och pujolök och lite beasås till det. Till efterrätt bjöds det på nybakade chokladmuffins. Gött!

I helgen var jag ju på loppisrunda med Maria, hittade en massa fynd så de kommer nog upp under morgondagen. Men det där med att ta på mig kläderna och sen ta kort är inte riktigt mig bit av kaka, men jag ska nog komma på nåt fyndigt.

Natti natti

tack & hej

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha då kunde väl personen haft en strumpa på sig. fast hon kanske var i någon förnekelse över att de var äckliga!

2011-02-08 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback