Idag har jag varit duktig

Har sett fram emot att få skiva lite i min blogg nästan hela dagen. Inte för att jag känner att det har hänt super mycket spännande idag, men lite roligt är det allt när det är ganska många som läser!

Idag har jag varit super duktig. Började dagen i skolan, 6 timmar föreläsning om förpackningar och det va lite sådär kul, kännd som jag lika gärna kunde hoppas över det + att han sa i slutet att det inte skulle komma på tentan.
Men varför låta det förstöra dagen?
Snabb som jag var hann jag med ett medelpass på friskis redan kl 4. Ett riktigt roligt pass idag, men sen undrar jag hur man kan välja Erik Grönwall - Higher som en powerlåt när man kör styrka? Dåligt val men annars va det ju toppen.
Sen snabbt hem, duscha o fixa lite sen var det dags för storkok som gav 4 hela matlådor. Är ju ganska mycket för att freestyla i köket men det blev gott även idag så det va kul. Men varför sätta stopp för dagen där? Känner mig fortfarande super hurtig så tror jag ska baka lite bröd!


Litet smakprov från min goda korvgryta, eller kanske tillome färgglada korvgryta. Tog lite av grönsakerna som jag hade hemma, blandade med lite krossade tomater och creme fraich, serverades med pasta.


Mina fynd som jag gjode i helgen känns nu sådär, kan inte bestämma mig om jag ska behålla skorna eller inte..


Skor, h&m 299 kr         Bh, Lindex 37 kr           Ugglering, Lindex 50 kr        

Vad tycks, ska jag behålla skorna?

Tack &

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det tycker jag! dom var jätte fina!

Jag sitter med engelska skiten och hittar ingen bra artikel! har suttit i ett par timmar nu! känns lite trist :(

ses imorgon då! slår en pling när jag är på g till stan! kramkram

2011-01-24 @ 19:37:45
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback