Otursdagen nr.1

Skulle köpt biljetter till Vinterkravallen som är på lördag, men icke. Stod i en väldans lång kö, men killen innan mig köpte sista biljetten. Tönt kille!
Men nu har jag fått reda på att det finns 750 st att köpa i dörren så jag känner mig nöjd ändå :)

Kvällen har spenderats hemma med mamma, har hjälpt henne lägga på grejer på tradera och blocket. Pappsi kom hem från jobbet och va sjuker, men han va med och åt iaf så det va trevligt

Min mammsi!

Ligger nu i sängen och försöker tagga inför morgondagen, 6 timmar föreläsning i ämnet affärs kommunikation. Lite svårt att blir laddad men det ska nog gå det med..



Natti natti
tack & hej

Kommentarer
Postat av: åsa

super glada mamman (Y)

2011-01-26 @ 16:22:08
Postat av: Mammsi

Vilken tur att du valde den bilden! Vi hade ju en trevlig kväll och idag onsdag har jag sålt de uppstoppade fåglarna som vi la ut till försäljning på blocket.

2011-01-26 @ 22:09:37
Postat av: Joshi

Så bra mamsi att de gick att sälja, trots skadan på honan ;D

2011-01-27 @ 09:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback