Riktigt rolig kväll igår

Som jag skrev igår så skulle jag till trappan igår, var årets vinterkravall där.
Vi började förförfesta hemma hos mig innan vi begav oss till DK som är ett studentboende och sedan vidare till trappan. Lång kö som sate för att komma in, men det va det värt!
Så himla mycket roligare att gå till trappan än typ puls där folk är ute efter att bråka eller nåt annat ovärt. Men på trappan är det alltid lika trevlig stämning! Lyckad kväll helt enkelt!

Har lurat lite på att pierca mig igen, måste få känna den enorma adrenalinkicken jag får av att göra det och det var ett tag sen jag kände på den. Så förmodligen blir det nästa vecka, spännande!
Lutar åt att det blir en såkallad smiley.

Tycker det ser trevligt ut!

Natti Natti

Tack & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback