Trött på folk!

Dagen började men att jag försov mig, men kom bara en kvart försent så det va ju ingenn fara.
Ganska tråkig förläsning i skolan. Känner mig inte alls på topp idag.
Våran klass är så himla duktiga på att klaga men ack så dåliga på att ta itu med problemet och om det är nån som gör det ska det klagas på lösningen med. Känner mig väldigt väldigt trött på min klass, men om alla vill köra sitt egna race så kan ju alla göra det. Hjälpa varandra och gemenskap är ju bara till för mesar tydligen.

Skulle pluggat ikväll men ingen lust med nåt, ens inte lust att gå till skolan i morgon.
Ska se till att träna boxpass senare så jag får ur mig lite.

Tack & Hej

Kommentarer
Postat av: maria

jag känner likadant.. tråkigt att vi inte kan hjälpas åt och samarbete. och att alla måste tävla hela tiden... irriterande..



men men.. det är bara att SHAKE IT OFF! hoppas du fick ut dina aggressioner.. är inne i stan vid 5 över imorgon, skicka mess om du kommer..



kramkram o god natt

2011-01-27 @ 19:54:15
URL: http://mariiiaz.blogg.se/
Postat av: svante

Alla har vi våra dåliga dar

men de är bara att komma igen

2011-01-27 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback