Bruten tå?

Jaha nu har det varit midsommar, vet inte riktigt om det känns så bra? Tror jag typ bröt min tå igår, eller iaf stukade den rejält. Knallröd, lite skiftning i blå..känns jätte öm men jag kan gå iaf.
Trevlig dag igår men nu kommer stessen lite smygande. 6 månader kavr till jul..och va ska man hinna med innan dess?

7 veckor jobb på eon
En weekend i London
Va en människa och umgås med mina kompisar
Fördjupning i affärsengelska
Företagets miljöarbete
Fördjupning i Informationsteknologi
Examensarbete
Fördjupning i kommunikation
Strategiskt Inköp
Påbärja LIA (praktik) nr.2.

hmm känner på mig att denna höst kommer bli stressigare än någonsin!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ta det lungt och andas, hjälper inte att stressa upp dig redan nu. tänk att allt det där ska du hinna med på 6 månader, 24veckor, 120 arbetsdagar, 960 timmar... och så finns det helgen om det blir tidsbrist :) du har klarat detta året alldeles galant så det här kommer gå kalas det med. kram på dig!

2011-06-25 @ 17:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback