Min fina nya kjol

Precis hemkommen från en date med Petra. Alltid lika trevligt, denna gången blev det lite loppis, en suber snabbis på stan och sen avslutade vi med lite mat. O jag hittade världens finast kjol, lite svårt att se hur fin den är på bild men ska visa ändå. Stor fin rosett framtill. Den ska jag ha på mig på lördag! (hoppas inte den kommer till norrpan)

Ah den är riktigt trevlig iaf, ska dock ha den med en strumpbyxa till på lördag!


Idag har ju även varit lite dagen med det stora D:et. Igår när jag blev så himla glad att jag klarat samtliga tentor på första försöket tog jag tillfället i akt att ringa och boka in en piercingtid. Och denna tiden blev idag kl 16.00. Det gjorde lite ont, med mest obehagligt. Men nu är den dit och jag är riktigt nöjd med resultatet.
Även detta syns ju inte sådär superduper bra på bild utan gör sig bättre i verkligeheten.

Nu kan jag bara föreställa mig vilket mardröm detta är att läsa förmina föräldrar som inte visste nåt om, har bara sagt att ja var sugen på det. Men så kan det gå, allt gick bra!

Tack o hej


Kommentarer
Postat av: mats

Hmm, det ser ju trevligt ut med piercingen

2011-03-02 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback