Något sliten idag

Igår var det tentafest med klassen, eller iallefall halva klassen. Mycket trevligt att ses utanför skolan med! Tror även att det blev 1 eller 3 glas för mycket för mig igår, men det är sånt man får ta. Roligt hade jag ju iaf.
Vi gick till trappan sen men jag vet inte va lite sådär, eller det var för mycket folk för min smak tror jag.

När jag vaknade möts jag av en massa konstigheter. Sedlar ligger spridda i hela lägenheten, grannens "ingen reklam tack" lapp ligger sönderriven i min hall och sänglampan ligger på golvet.
Men grannen kan gott ha det!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe =)

Jag mår prima ballerina idag ;)

2011-03-06 @ 16:14:13
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback