Vart tog dagen vägen?

Det började så himla bra, var uppe redan klockan 07.00 och tvättade. Världen sötaste gubbe hade jag äran att få dela tiden med (man är alltid 2). I sutet hjälptes vi åt och vika lakan, påslakan, dukar och handdukar för "korta söta flickan" hade inte armar så det räckte till eftersom lakanet släpade i golvet. O när han hjälp mig va ju jag tvungen att hjälpa honom med att mangla och ha mig.

Sen hände det inte så mycket mer. Maria kom och hämtade upp mig och vi åkte på loppisrunda, hittade inte super mycket, bara 2 linnen och ett pringles rör med knappar!
Hem och laga mat, som blev super stark lite så att jag blev förkyld.

Det va den dagen, jag som skulle plugga? Skiva rapport? Läsa engelska? Suck för mig själv, sitter och skirver nu på rapporten men kommer ingenstans, känns som jag upprepar mig hela tiden och det känns inte bra!
Ska nog ta mig en dusch och hoppas på att jag pignar till lite i huvudet efter det så tänket kommer igång igen.

Tack & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback