Ännu ett mål uppfyllt

Jaha jaa här händer det uppenbarligen fortfarande grejer..Köpte mig ett par byxor på bra och begagnat för kanske 2-3 veckor sedan som jag då bestämde skulle bli mina må-bra byxor. Kom jag i dem? - NEJ.
Men nu gör jag det! De sitter aningen tight i magen men jag kan ju knäppa dem iaf. Ska fixa och trixa lite med dem innan jag ska börja använda dem bland folk, ska dy in dem längst ned i benen och lite så. Sen är det nog bara att köra..


Bilden framhäver inte riktigt byxan rättvist, men ska visa en bild när jag sytt lite i dem..

Nu ska jag ge mig ut på en löptur

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va roligt att du kommer i dom nu =) Så stot över dig att du klarar dina mål :D

2011-05-20 @ 09:25:50
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback