Snart mååååndag

Undra om folk i klassen är laddade inför vårruset i morgon, själv är jag ganska glad att jag inte ska vara med med tanke på att det ska ösa ner regn i morgon..

Helgen har varit fin och lugn, spenderats i goda vänners lag. Jag tror jag bestämt mig redan nu att även nästa helg ska blir på samma sätt, så kan jag ladda inför min födelsedag riktigt ordentligt.

Men nu är det måndag, det har gått hela 24 minuter på måndagen men usch. Skulle vara skönt med en helg som var en vecka lång. Skulle vara värt att jobba(gå i skolan) två veckor om man skulle vara helt ledig en hel vecka. Fast jag borde sluta ha dessa tankar även om det skulle vara nice. Kanske skulle passa o jobba på nån fikebåt, ni vet dem som man kan se på discovery, ute o jobbar dynghårt i 5 månder men sen när man kommer hem (om fångsten gått bra) kan man leva på de pengarna resten av året.
Men neee tillbaka till verkligheten i morgon, hoppas på att det blir en bra vecka.

Godnatt

Tack & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback