Fundersam

Usch vad jag faktiskt mått dåligt de senate dagarna. Eller det märks inget, förutom mina små feberattacker som kommer nu o då och när jag ska sova. Allt bara snurrar runt, enorm ångest över skolan just nu. Antar att det är sånt som går över, men det börjar ta på krafterna att somna runt 2, vakna flera gånger under natten o sen va dyng trött när man går upp runt 7. Spelar ingen roll om jag går o lägger mig tidigt, kan ändå inte somna.

Förövrigt har jag haft en bra dag, gick bara till lunch i skolan, sen åkte jag hem o så har jag haft tvättstugan nu på kvällen. Går ju såklart med tankar om skolan som tar kål på mig men försöker tänka på annat.
Till helgen blir det iaf festligheter, kommer bli nice! Åsa är hemma o Petra kommer hit med.
Hoppas på attt mitt paket från Nelly kommer komma i morgon med o att grejerna sitter fint!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas paketet kommer

2011-10-28 @ 11:19:55
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback