Fullspäckad dag

Idag gott folk, har varit en dag utöver det vanliga. Jag har inte satt min fot på kontoret på hela dagen, ens inte startat datorn. Först var det en kick-off för ett besparingsprojekt som sträcker sig till 2015. Va faktiskt ganska spännande, se hur de tänker, hur de ska göra.
Sen blev det direkt tillbaka till KL för att hämta ut tjänstebilen och så begav vi oss med Scandic Nord där vi smällde i oss en 3rättes lunch med av av leverantörerna. Sedan fortsatte eftermiddagen i samma andra, hälsade på två till leverantörer. Känns skönt med sånna här dagar ibland, få lite omväxling.

Nu blir det ett parti betapet med sanni sen får det nog bli soffläge resten av kvällen, är helt död!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag har minsann undrat var du varit idag. Men nu vet jag. Tack! =)

2012-01-24 @ 20:50:22
URL: http://emmasego.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback