Helgen

Ännu en helg har passerat, tiden går så jäkla snabbt. Jag har nu bara 13 av 18 veckor kvar på min praktik. Känns som jag började igår.
Helgen har bestått av lite loppis för ovanligehtens skull. Tog en sväng med mamma & pappa och fyndade loss lite kläder. Sen tog jag en snabbsväng med Petra som var lite på jakt efter en fåtölj (stavas det så?) men där blev det minsann inget fynd. Sen åkte vi runt som två små nissar och letade färg till huset Petty ska flytta in i, som vanligt bjöd det på ganska mycket fnitter. Ska bli kul att hon flyttar hit så vi kan ses ännu oftare. Vi kikade även in på nya Friskis & svettis som öppnat i ingelsta. Skitstort och jättebra! Synd att det går så jäkla dåligt med bussar ut dit bara..
Igår blev det även lite galej, en redig kalasfest med ballonger, tårtor, kakor och vin. Var en lyckad kväll tyckte jag.

Loppisrundans fynd;

En oversize tjocktröja, mycket trevlig. 40 kr

En lila kofta, även denna lite oversize. 20 kr (inklusive snor i kragen som jag märkte när jag kom hem)

En kavajmantel i lite tunt, ytterst lite tranparant tyg. Blir perfekt på jobbet. 50 kr

Det var de fynd jag fick med mig hem.
Nu har jag gjort en liten rensning i badrummet på gammala saker som blir att sälja.

Tack & hej


Kommentarer
Postat av: sandra

Gillar den lila koftan. minus snoret då ! =)

2012-01-15 @ 15:39:29
URL: http://malmbergsblogg.wordpress.com
Postat av: jossi

Jag har tvättat bort snoret nu :)

2012-01-20 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback