Det är nu det gäller

Igår gjorde jag min första dag på Siemens som LIA:student, det var en minst sagt matig dag! Det känns bra men det är väldigt mycket nu i början, tror det kommer kännas ännu bättre när jag fått alla mina inlogg och behörigheter till alla program och kan sitta ner och leta runt i systemen själv. De låter mig följa med på väldigt mycket vilket är skoj.
I morgon bjuds det på kvartalsmöte med en av de största lagerleverantörerna (PÅ ENGELSKA!!). Jag ska mest sitta med och lyssna och se hur en mindre förhandling går till. Jag tror inte jag kommer våga säga nåt!
På torsdag bjuds det upp till utbildning av alla inköpsprocesser samt julbord med en leverantör som jag kommer ha hand om så småningom. Supertrevligt att han ringde och bjöd till.
Sist men inte mist så får jag träffa några från min klass på en lunch på fredag. Ska blir jätteskönt att få prata av sig lite med dem, se hur de har det o va de får lära sig.

I helgen blir det en resa till självaste huvudstaden för ett event med StyleByTyra..vad tusan ska man ha på sig?

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur var det igår? =D

2011-12-17 @ 14:20:30
URL: http://emmasego.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback