Det händer lite för mycket

Jag har fullt upp, så har tyvärr glömt bort bloggen lite för ett tag. Men det mesta flyter på.
Tentorna är avklarade, en med G och en med VG. Känns fantastiskt skönt men ack så konstigt. Tentorna & pluggandet har varit mitt liv i 1,5 år nu, nu är det över. Bara praktiken kvar.
Meeen helt över är det inte, jag kom in på en av de kurserna jag skicka in en försenad ansökan på. Corporate Social Responsibility (CSR). Kommer läsa kursen på distans från Luleås universitet. Känns spänannde och jag hoppas jag kommer få användning för den i mitt framtida yrkesliv som Inköpare.

Jag ska börja blogga oftare tror jag, ska testa lite annars blir det nog så att jag avslutar den. Måste ju tycka det är roligt att skriva, annats blir det bara ett stressmoment. Jag ger mig själv några dagar till!

tack & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback