Inställd universitetskurs

Fick antagningsbesked till mina kurser jag sökt till våren. Den jag sökt som prio 1 var inställd! Blöö. Det var en kurs som hette "Ekonomisk utveckling och konflikthantering i Sydostasien". Jag tror den hade varit riktigt lärorik och spännande eftersom man som inköpare ofta handlar mycket med Asien. Den kunde varit bra att ha i bagaget, men nej vi väljer att ställa in den.
Har ju även sökt 3 andra kurser, kom in som reserv på samtliga. Nån var jag 35:te reserv, nån 101:a reserv och den sista typ nr 42 på reservlistan. Jag tackade ja till mina reservplatser så får vi se vart det bär av. Skulle ju va kul att komma in på nåt!

Nu ska jag tvätta min tentatrosa inför morgondagens tenta. Önsla mig good luck, det lär nämligen behövas.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sandri

Good luck ses i morgon så får vi se om vi ska fira eller ej!

2011-12-08 @ 21:12:09
URL: http://Sandrapentner.wordpress.com
Postat av: Sanna

Himla tråkigt! Min va också inställd :S

2011-12-09 @ 19:12:50
URL: http://juniojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback