Alla mina nya fynd!

Både igår och idag har jag fyndat som aldrig förr. Igår var jag en sväng på prio1 och handlade lite och senare på kvällen satt jag o sydde om lite av det som jag fyndat både igår och tidigare. Inte nog med det, idag tog jag min racercykel ut till himpaloppis, hela människan, bra & begagnat och en den sväng på himpan igen. HIttade lite smått o gott

Tröja som jag köpte för någon vecka sen på Erikshjälpen, 35 kr. Var från början en "hel" tröja med en krage. Igår klippte jag bort kragen och klippte upp den så den blev som en kofta. Nöjd med resultatet blev jag med, även fast jag inte tycker om att sy i joggingtyg!

Fin karaff som jag är supernöjd över, kanske blir en framtida vas. 10 kr på Prio1.

Glas i trevliga färger. Lite surt att det bara fanns 3 stycken, men o andra sidan blir det perfekt till mig, Åsa och Sanna i sommar! 10 kr/st på himpaloppisen.

En söt liten vas. Perfekt tills jag får alla mina blommor när jag fyller år, hihi! 10 kr på hela människan

Tillbringare med lite djuriskt motiv. Hör nog till mitt favoritfynd genom tiderna. Tänkte lite på Sanna när jag köpte den, så ska alltid servera dryck ifrån denna när hon är här på besök.  40 kr på hela människan.

Köpte mig en byxa igår på Prio1 för 30 kr. Hade redan bestämt innan att det skulle bli ett par shorts så tog på mig dem o skulle klippa längen o precis när jag klippt ett jack i båda knäna kom jag på att de skulle bli fina och ha som en ankellång byxa, men ack det var försent. Så blev ett par ha-till-vardags shorts, sådär som man kan slänga på sig lite snabbt. Super sköna!

Sist men inte minst så köpte jag även denna lilla kavajjacka 40 kr på prio1. Perfekt att bara slänga över sig, tunn är den med så man slipper svettas. Kan även tänka mig att ha den inne sen i vinter.

Oj oj oj vad många bilder det blev, men har ju inte haft det på sista tiden så det känns okej för mig ändå!
Kvällen bjuder på festligheter med Sandra, som tur är får man väl säga. Vi satt och åt på chicken kebab, går därifrån, kollar lite på new yorker, lite på lagerhouse innan jag inser att jag glömt min systemetpåse på cickenbkebab. Med raska steg går jag dit, frågar de som sitter vid bordet men de hade inte sätt det men som tur var, var det en vänlig själ som lämnat in dem i "kassan" så jag fick tillbaka den. Hela kvällen kommer nu bringa med sig tur eftersom det är min tur-vinflaska som ska drickas.

Nu blir det lite städning och disco på en och samma gång. Sen sova o sen ta ett partybad med en grogg & hög bra musik!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

SÅ HIMLA FINT!

2011-05-09 @ 16:49:22
URL: http://juniojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback