Detta är ingen bra dag

Kände i morse när jag gick upp att det inte skulle bli nån bra dag. Mycket riktigt! Började med att hyrasvärden ringde i morse o sa att jag inte skulle få några persienner, inte ens dem som städarna hade tagit ner. Höll på att börja grina bara av det. Sen kände jag mig patetisk "tjejen som börjar grina när hon får ett nej".
Sen kom vi till skolan, har inte fått ett skit gjort. Vi var på handledarmöte o då fick vi reda på 2 av 3 delar på tentan.
Har lyckast skrapa ihop 26.5 poäng, så det fattar 7.5 poäng för ett godkänt. Delen som inte är rättad än kan man ha 20 poäng på, så hoppas in i det sista att jag klarar mig. Kan inte bara hela resultatet komma nu?!

I morgon är det hemstudier som gäller, ska börja skriva på rapporten. Kan nog bli gött när det är klart men just nu känns det som vi har en lång väg framför oss..

Ikväll bjuds det med chili och ingefärsmarinerad kyckling tillsammans med tacotillbehör. As gottit!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Hörrö sluta klaga :P Vi ligger bra till! Kan inte ha gjort mycket mer än så länge.

Hör av dig om du får något bra mail eller material som kan behövas.

kram

2011-05-05 @ 08:18:39
URL: http://marias.nu
Postat av: Jossi

haha men vi fick ju inget gjort :P

yes det gör jag, hoppas bara tentan kan falla ner i inkorgen!

Kram

2011-05-05 @ 09:40:29
URL: http://joshi.blogg.se/
Postat av: Sandra & Teddy

Det kommer gå bra för er. Kommunikation är allt ;P Försök skriva lite på förstudien så kommer det kännas bättre =)

2011-05-05 @ 09:55:20
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback