Tradera

Oj vad det går bra med mina auktioner på tradera, känns så skönt att rensa och samtidigt få in en liten slant. Dock är jag mycket dålig på att hålla i mina slantar så lilla mammi ska förvlata dem åt mig till vi åker till London, frågan är om man kan förhandla till sig en ränta, ju mer man sätter in desto mer ränta. Ska jag nog lägga som förslag tror jag.
Hittils har jag knåpat ihop hela 539 kr, men jag har 8 st auktioner kvar som går ut nästa vecka.
Om ni vill gå in o kika på mina pågående auktioner, tyck HÄR.

Stor sorg finns även i mitt lilla hjärta, mitt parasoll från balkongen "försvann" igår. Om det blåst bort eller om nån varit så fräck och skruvat ner det vet jag inte men borta är det iaf.
Om ni skulle råka springa på ett gult och vit randigt parasoll i vaxdukstyg och med ett sånt fäste som man sätter i räcket kan ni ju skirva en kommentar.

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback