Engelskatenta & IKEA

Idag har jag skrivit engelskatenta, eller "kunskapsprov" som det så fint heter. Var en massa lustiga ord som jag inte kunde. Eller vem vet va avlossningshamn heter? Men i övrigt gick det helt okej. Var en del som var lite sissodär men hon var ju snäll sist hon rättade så hoppas på det denna gången med.

Efter skolan bar det av till Linköping, IKEA och en dejt med Ida. Har ni tänkt på att det är mycket skojigare att säga IKEA med lite engelsk betoning? Det inhandlades lite småplock. Krukor till balkongen, batterier, ugnsformar och lite annar smått o gott.
Direkt när jag kom hem odlade jag i mina krukor, rädisa, paprika, dill, gräslök, tomat och ärtor blev det. Vill bara att det ska växa upp nu direkt. Men jag tycker det är kul o ha små skötebarn så kommer vakta dem med mitt liv.



Sprang ju även på ett par skor på H&M:s barnavdelning. Riktig träklack, äkta läder och made in Sweden.

299 kr.
Dock passade de inte mig, ska testa en mindre storlek i morgon o se om de är bättre!

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback