Musten är ursugen

herregud säger jag bara om dagens tenta. Var helt sinnessjukt svår. Ingen verkar ha svarat lika på någon fråga heller. Nu sitter jag i soffan och är helt död. Musten försvann ut ur min kropp. Skulle ha tränat idag men orkade inte ta mig dit. Nu sitter jag och har ångest för att jag inte hunnit träna den här veckan, har ätit as dåligt och jag vet att veckan kommer inte bli nåt bättre på dom delarna.
Kommer nog somna runt 9 ikväll, kan knappt hålla ögonen öppna nu.
I morgon ska det bli underbart skönt att få träffa Åsa & Sanna igen. Alla tre tillsammans. Inte behöva tänka på vad man säger, vad man gör, inte anstränga sig det minsta. Känns som jag behöver en sådan kväll.

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback