Påskhelgen

Oj va länge sen det va jag bloggade, när jag är ledig kommer jag av mig lite. Sitter inte vid datorn alls lika mycket.
Men påskhelgen har varit nice. Torsdagen blev det en fin utgång med Sanna & Åsa, vi var på puls och jag tykte faktiskt det va roligt. Har bara vatt där typ 2 gånger sedan nyår men det kommer bli fler gånger!
Fredagen var det firande av mamma i sommarstugan. Mys med Sanna på kvällen.
Igår var det loppisrunda, lite sväng på stan och sedan lite grillning och fest. Fast blev ingen utgång för kön va så lång så efter 40 minuter kände vi oss lagom avslagna så vi gick ur kön.
Nu ligger jag o slökollar på BB, ska nog mysa ner mig lite i sängen med en stor godisskål!

Ikväll blir det myskväll med Ida & Åsa.

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback