Bra onsdag

Dagen började men att sitta och lyssna på 6timmar lång förläsning om elektoniska affärskommunikation, men vi roade oss med att spela bejeweled blitz, äta sojabänor och annat smaskigt.

Sen gick jag och fikade med Simone, va ett tag sen så det va trevligt och fnissigt. Kände mig på gott humör efteråt. O när jag är lite glad o så kommer ofta tanken upp, det finns ingenting som jag inte klarar av. Så jag ger mig iväg på ett intensiv pass på friskis och det var lite av en nära döden upplevelse. Jag orkade knappt gå hem, och då har jag typ 50 meter hem. Men fy fan va bra jag va!!
Innan hade jag köpt nya träningstights så de fick invigas ordentligt, så det va ju tur.

Nu är det endast 2 dagar kvar tills Åsis kommer hem, längtar!

Tack & hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback