Unnat och göttat mig

Skulle gå ner en sväng på stan idag för att köpa en pärm. Men man måste ju alltid slinka in i lite andra butiker för att kolla läget lite (som om de skulle fått in nåt nytt en söndag?).
Det slutade med att jag kom hemmed ett par skor, en uggle ring, en bh, tjusiga stumpor, en pärm, klister och lite mat. Bilder kommer komma upp :)Och jag känner faktiskt att jag är värd att få unna mig lite för den här månaden har jag annars levt ganska snålt.

Nu väntar plugg sedan middag hemma hos mamma & pappa sen ska vi träna tillsammans. Trevlig söndag!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Zazzaaaa

Oj vilken skojig blogg det här verkar vara, bara MÅSTE lägga i bokmärkesraden. Typ NU!

2011-01-23 @ 18:50:55
Postat av: Zazzaaaa

Yey, vilken skojig blogg det här verkar vara, bara MÅSTE lägga i bokmärkesraden. Typ NU! Gaaaaah.

2011-01-23 @ 18:52:09
Postat av: Ida

vad festligt! :) Kopte du varan favoritbh? ;) haha

Vantar spant pa bilderna! ;) haha

2011-01-24 @ 01:32:09
URL: http://kelsotheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback