Söndag

Välkommen tillbaka säger jag till mig själv. Äntligen har blogg-suget kommit tillbaka. Nu känns det åter igen skönt att bara skriva av sig lite.
Senast veckan har jag tagit lite avstånd från det sociala, typ facebook och telefonen. Underbart skönt så nu är jag på banan igen. Ibland behöver man stanna upp och prioritera sig själv lite, sätta sig själv i fokus.

Snart midsommar, hmm känns inte som det. Spöregn, spöregn, spöregn. Skulle lika gärna kunna vara oktober.
Mitt mål med denna vecka (förutom att slutföra hela LIA:n) är att få fina naglar till midsommar. Långa och starka ska dem vara. Det gör så himla mycket med sånna små grejer som fräsha händer, typ vita tänder och så. Kanske inte alltid det man priotiterar men det gör så mycket.
Satt och målade lilla naglarna igår, blev faktiskt riktigt nöjd!

Dålig bildkvalitet! Men rosa och turkos nagel med vitt stäck. Såg ut som en liten godisnagel.

Pratade lite med Ida idag. Sjukt egentligen vilken flyt hon har, inom jobbranschen är det jag tänkte främst på nu. Säger upp sig (heltid på Scandic) för att åka till Australien i tre månader, har inget jobb att komma hem till. Nu kör hon för fullt på Scnadic i Linköping. Så plötsligt ringer de från ett hotell i Danmark och vill ha henne dit. Tänkt om man liksom vore eftertraktad på marknaden, hur fett skulle inte det kännas!? Jag säger stort lycka till på tisdag, fast både du o jag vet att det inte kommer behövas för du kommer få jobbet utan att ens behöva öppna munnen!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Ida

tack för peppen kära du! :)

2011-06-20 @ 16:44:23
URL: http://kelsotheone.blogg.se/
Postat av: sandra

Välkommen tillbaka =)

2011-06-22 @ 10:19:20
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback