Dags att lägga i 3:dje växeln

Nu är det dags att börja träna ännu lite håradre. Nu har jag ett tag försökt träna mån-torsdag ett pass om dagen och den kört lite på gymmet efteråt.
Men nu är tanken att jag ska ta en promenad 30-60 min, träna pass 60 min och lite gym varje dag. Nu har jag lektionfria dagar fram till torsdag så förutsättningarna att komma igång är goda. Jag är ganska taggad faktiskt, ska iväg och träna nu på lunchpasset och så blir en en promenad ikväll!
Jag har även tröttnat lite på denna GI-metod så fundrar på att byta till LCHF-metoden. Ska suga lite på karamellen under dagen så får jag se va jag bestämmer mig för.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sandra

Annars blandar du båda och kör en egen version som passar dig bäst?

2011-03-14 @ 11:25:42
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Jossi

Tror inte det ger nåt vidare resultat då. Men jag har bestämt mig nu :)

2011-03-14 @ 13:29:07
URL: http://joshi.blogg.se/
Postat av: Åsa

oj vad hurtigt du är! jag som tränade core idag 30 min och sen köpte godis :S haha

2011-03-14 @ 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback