Jobb och "göra om" tankar

Sitter på jobbet och då hinner man tänka och lura på så himla mycket grejer. Hel lugnt ikväll men det är ganska skönt, plugga lite, blogga lite och jobba lite. En perfekt blandning av allt. Dessutom är det typ redan tomt på kontot hur det nu kan komma sig?!

Men ivrig som jag är så innan jag åkte och jobbade (de där 30 minuterna jag ska äta, duscha, packa) började jag spika upp tavlor i vardagsrummet. Det blev så himla trevligt. Hann bara få upp några så stackars grannar som får stå ut med att jag spikar upp resten ikväll när jag kommer hem.

I helgen blir det även ändring i sovrummet tror jag. Det som jag har tänkt att göra ser väldigt fint ut i mitt huvud men jag får nog se hur slutresultatet blir innan jag blir för ivrig & nöjd.

Morgondagen bjuder på skola, projektskrivning, övning till projektredovisning, fika med Sandra?, äta nåt med andra Sandra och en liten avslutning med ett glas vin på världensbar i goda vänners lag. Sen tror jag att jag kommer somna som en klubbad säl sissodär vid klockan 22.

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback