Man ska aldrig underskatta sitt motstånd

...det är nog dagens lärdom. Var på ett seniorpass på friskis i morse och de va inga tanter och gubbar som låg på latsidan icke. Visst så hade de kanske inte så mycket kondition och hopp i benen men styrkan va de väldigt bra på. Jag brukar alltid välja ut någon som ser ut att vara i samma form som mig och sen försöker man alltid vara  bättre än den personen. Men idag var det ju nytt folk och bara seniorer så jag valde damen i svarta träningskläder med fräcka röda ränder som stod brevid mig. Men det skulle jag inte ha gjort, hennes magmuskler var inte att leka med. Men det va ett kul pass, massa söta tanter som kom och pratade med mig och jag blev faktiskt svettig med så kanske blir att besöka det flera gånger.

Nyss hemkommen från en tacokväll med Lisa & Sandra, alltid fnissigt och roligt och det behövdes idag, såhär mitt i veckan behöver man piggas upp lite då & då.
Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag får använda min nya kjoooool, längtar!

Natti Natti

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sandra

va trevligt med besök =)

2011-03-03 @ 09:04:38
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback