Nu har jag bestämt mig!

I keep going witj the GI-motod. Så idag har jag varot och inhandlat en massa som kan vara bra att ha hemma i veckan. Netto är lite av min favoritbutik när jag ska handlamat, man vet aldrig vad man srpinger på för kul.
Idag hittade jag super raffiga bakformar i leopard, en anna gång hittade jag ju barbapapa muffinsformar.


Man blir ju glad bara av att titta på dem, undra då hur det känns att baka i dem..

Jag måste även passa på att visa min underbart läckra pärlplatta som jag gjorde hos Petra i lördags. Va ju superlänge sen man la en pärlplatta så jag tror jag ska investera i en hink med pärlor. Eller jaa hmm..jag har ju namnsdag på lördag så kanske ska vänta ;D



Nu ska jag laga min kycklingpaj som det blir till middag lite senare!


Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback