Projekt; Balkong

Äntligen har jag börjat göra iordning lite på min balkong. Ett bort är ju fixat sedan innan, så nu vill jag ha två stolar med fina dynor och en lång dyna till Sannas gamla kista. En matta ska det ju såklart med bli, och tyg. Kommer bli fint. Har lurat på att lägga trägolv med, det gör ju så himla stor skillnad.
Men idag har jag köpt nya fina krukor med hängen från lagerhouse, som jag sedan prydde med en pelargon.

Tog en sväng till erikshjälpen idag, hittade en hylla som ska upp i sovrummet. Äntligen!

Det känns som det är himla mycket i skolan nu och att våren är på ingång. Känner det på min trötthet när allt jäkla lurigt pollen kommer igång. Är ju bara vaccinerad mot björkpollen och nu är det väl nån form av hassel eller gråbo som spökar?!
Har inte direkt nån ork till skolan när jag kommer hem, motivationen är inte på topp just nu. Vill komma ut på LIA men samtidigt vet jag att det blir mycket slit då med. Borde nog hitta nåt att längta till i sommar. Nån festival kanske?

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer midsommar då??

2011-03-31 @ 13:10:20
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Jossi

BBQparty på min balkong ;D

2011-03-31 @ 18:36:05
URL: http://joshi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, men du vi ska på way out west, det har jag bestämt plus att vi kanske kan bo hos en som går i min klass :)

2011-03-31 @ 19:23:26
Postat av: Jossi

Haha ok, vad är det för band som kommer dit?

2011-03-31 @ 20:47:13
URL: http://joshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback