Träningen tar över mitt liv

Jag förstår inte vad som har hänt, jag mår typ dåligt om jag inte rör på mig i nån form. Fast jag får inga skuldkänslor om jag äter onyttigt men jag bara måste träna varje dag, har aldrig varit så förut så är nog en tanke att vänja sig vid. Fast det tar ju lite tid, o nu har jag tillome prioriterat träning för engelska läxan. Dock tror jag det beror på att jag tycker engelska är så fruktanstvärt tråkigt.

I morgon åker jag äntligen till Sanna! Som jag har längtat ihjäl mig. Till o me till denna tripp är löpartightsen nerpackade, hmm undra när jag tänker att jag ska använda dem.
Nu ska jag packa och kolla efterlyst. I morgon lär jag uppdatar bloggen 10 000 gånger när jag har tråkigt på bussen (6 timmar).

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback