Dan före dan före dan före doppardagen

Varför blir jag alltid laddad av att fylla år?
Veckan kommer bestå av en massa aktiviteter, typ som att storhandla, sy, träffa mami & papi, ha en bjudning, stå på himpa loppisen och sist men inte minst, en utgång på lördag. Känns nice.
Jag gillar att ha någonting uppbokat varje dag, även om det inte är saker som tar jätte lång tid.

Sitter lite med engelska grejer nu, ska göra om the purchasing process på ondag, kan man bli mer uttråkad?
Ska äta lite o sen ge mig ut o springa, funderar på 5 km, varför gör man allt för att slippa plugga engelska?

Btw, jääääääääääävligt gött att Gurkan åkte ut bigbrither igår!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sandra

Absolut, visst kan vi ha en tävling. dock måste jag köpa mig en räknare då mamma ville ha tillbaka sin. men friskis och svettis säljer sin för 50kr. ska kolla på den nästa gång jag tränar =)

2011-05-23 @ 21:44:49
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback