Fundersam

Har kommit in i en tänkarperiod och jag gillar det icke. Jag går runt o typ tar in en massa intryck, tänker varför varför varför typ 700 gånger innan jag utvärderar för och nackdelar med allt. Spelar ingen roll vad folk säger.
Blir galen på mig själv typ, tar as mycket energi, jag sover dåligt o nee orkar inte gå runt så längre.
Visst är det kul ibland men jag kan inte gå runt och överanalysera allt jag ser och hör.

Typ idag gick jag o tänkte varför de här skyltarna där det står typ "kalmar 137" varför är de blå med vit text, vad fyller det för funktion, vad skulle hända om det va en annan färg, "målar upp en bild i huvudet över hur det skulle se ut", är det så att ögat kopplar ihop vitt och blått väldigt tydligt och snabbt. Sen kommer de djupare tankarna..varför har vi ens vägar i sverige, hur kommer det sig att vårt land är bättre än vissa andra, varför har ni en väl utvecklad infastruktur, varför måste bilarna va i plåt och så vidare i all oändlighet

Så nu förstår ni lite av min tankegång..
Ska försöka bli av med den under kvällen, så det kan hända att det kommer fler inlägg bara för att jag ska kunna skriva av mig.

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback